آیا درمانی برای نارسایی کلیه بدون دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی برای نارسایی کلیه بدون دیالیز وجود دارد
آیا درمانی برای نارسایی کلیه بدون دیالیز "سلام، دکتر وجود دارد. پدر من بیمار نارسایی کلیه است. کراتینین او 880 از dialysis.Generally صحبت خلاص شدن از شر است، دیالیز درمان صرفه جویی در زندگی برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، به زندگی بیماران خواهد شد به طور چشمگیری تغییر پس از آن آغاز شده است. بنابراین بسیاری از بیماران ممکن است انتخاب کنید برای شروع دیالیز یا توقف آن نیست.

چه مدت می تواند یک فرد با نارسایی کلیه زندگی بدون دیالیز؟ امید به زندگی از فرد به فرد متفاوت آن است که توسط متغیرهای تحت تاثیر قرار.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که به دیالیز شروع نشد، بیماران می توانند برای ماه ها و حتی سال ها زندگی می کنند اگر عوارض را می توان کنترل well.The اخبار خوب این است که اگر آنها می توانند درمان تهاجمی دریافت می کنند، ممکن است قادر به افزایش خود عملکرد کلیه و جلوگیری از شروع دیالیز.

با این حال، در صورتی که بیماران در دیالیز برای یک مدت طولانی بوده است، اما انتخاب کنید برای جلوگیری دیالیز در حال حاضر، آنها ممکن است فقط برای تنها حدود یک هفته زندگی می کنند.

همانطور که کلیه خود را می توانید فیلتر کردن پتاسیم خود را مصرف به اندازه کافی سریع، آن را باعث قلب خود را به ضرب و شتم نامنظم. اگر شما موفق به تولید ادرار، سیستم عروقی خود را تبدیل خواهد با مایع آب گرفتگی و قلب خود را نمی خواهد قادر به نگه دارید تا با افزایش حجم، در نتیجه باعث حمله قلبی است.

اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: